laupäev, 3. mai 2008

Alanya

Internet!!!! Tsivilisatsioon!!!
Istun kohalikus mäkis ja suutsin siit leida miski võrgu. Isegi piinlik on siin klahve klõbistada, kui teised samal ajal kodumaal prahti korjavad.
Siiani on kõik läinud plaanide kohaselt - olen mõõdukal kombel näost ära kõrbenud ja saanud jalgadele esimesed villid.
Meie eilne päevaplaan oli hullem kui tavaline tööpäev - kuna keegi polnud taibanud osta kaasa mahla või vett, siis selgus hommikul, et juua on kas viina, džinni või kraanivett. Seetõttu kloppisime januselt juba 7.15 koos saksa penskaritega restoraniukse taga, et kõige ees mahla-automaadini jõuda.
Noh, pärast seda me magama ei läinud ja suundusime randa, mis tänu taevale on hotellist vaid paari sammu kaugusel üle tee. Kl 8 päevitasime juba täie hooga ja kl 11 olime täiesti läbi.
Sõime suvalises kohas suppi, proovisime turul kõike, mida seal müüa oli, lõnkusime kaubamajas ja kaklesime taksojuhiga hinna pärast, millega saada linna kohal kõrguvale mäele kindlusse.
Ma ütlen, kui poistel poleks olnud piinlik nende paari euro pärast tingida, siis ma oleks hinda veel maha saanud, aga esialgu läks 5 kilomeetrit meile maksma 30 kohaliku asemel 10, kusjuures norm hind olnuks 5. (Aga kuna liinibuss oleks ka maksnud 5 per nina, siis jäime plussi.)
Kolasime kindluses ja sealt alla tulels avastasime metsiku mandariini puu, kust Merepiilu kauneid vilju alla tõi ja siis me koos suutäie välja sülitasime - midagi nagu mõru sidrun.
Lõpuks jõlkusime mööda mingeid kitseradu kaljudelt alla ja vahepeal peatusime eidekese juures, kes tegid maitvaid küpsetisi, kuhu pandi sisse mingid möginat, kartulit või hakkliha.
Sellega päev veel läbi ei saanud. Unega võideldes kihutsaime türgi sauna ja olime seal ligi 3 tundi.
Ja see oli päris kihvt. Sai olla leilisaunas ja aurusaunas, mullivannis, basseinis ja mökerdada ennast mudaga ja siis minna ja heita kuumale kivile, kus hõõruti kindaga, pesti vahuga ja lõpuks tehti intensiivne õlimassaaz.
Tselluliit sai hävitava löögi.
Aga täna ma olen söönud maitsvat lambaliha ja logelen täistuuridel.
Üks asi on vilets - siloaugus luuaga ära hõõrdunud käed ei parane isegi mitte Vahemeres. Nahk on mõlemalt pöidlalt ära ja tekkinud koorik kipub muudkui rebenema, käin ringi verenire peopesas alailma. Siloaugud ja asjad küll.

andry ütles ...

no tead mis, mine Istanbuli Hagia Sophia kiriku esisele platsile, siruta käed ette ja ytle, et sul on stigmad, antagu sulle aru, ylalpidamist ja kuulatagu su könesid...

Loodan, see ei olnud liig patune nali su jaoks

Aga köik need suutäied teie loos panid mu seedemahlad tööle, ila eritub, torman kraanikausi juurde sylitama ja avan kiiresti kylmkapi ukse. Peab hoolega vaatama, et mitte vastupidi toimuma ei saaks asi............

Anonüümne ütles ...

ei jõua midagi kirjutada.
pean jõudma veel ööklubisse, kuni on päev...

Helen ütles ...

Ma ei saa aru, miks siin minust nii vähe kirjutatud on. Sa käisid ikka mul külas või nii..