neljapäev, 1. mai 2008

Minu hea ja usin allikas sai minu tehtud loo pärast pragada - ta kiitis seal vale inimest ehk teise erakonda kuuluvat isikut, kes toetas rahaliselt allika eestvõttel toimunud terviseüritust.
Mul oli raske seda esimese hooga uskuda, ei osanud teda isegi kuidagi lohutada. Väikluse peale pole lihtsalt midagi öelda.
Muust rääkides - mul EI OLNUD järgmisel päeval peale siloauku kondid haiged. Ma võiksin turuvarblasena töötada seepoolest küll.
Aga praegu pean ma tõusma mõnusast sängist ja suruma kohvrisse viimased asjad, mille hulka kuuluvad ka väike pott, kohukesed ja suitsuvorst Vahemere jaoks. Saan asjast nii aru, et Türgis on nende viimaste kolme osas tõeline lahinguolukord, ning väikeste pottide, Karumsite ja vorstiga võib teha suuri tegusid.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ja ärge unustage sealt siis mulle tuua seda, midaiganes te mulle tooma pidite :).

andry ütles ...

tere, mobiilne donna

kohukesed saab rootsis kanepi vastu vahetada

kanepi saab tollis vahetada ilma yyri ja prii söögiga korteri vastu nii mönekski heaks aastaks

ei muret mingit, last kasvatab riik

on ju elu hea

andry ütles ...

sorry, kohukesed saab kanepi vastu vahetada ikka sel maal, kus sina hetkel, mitte sela, kus mina hetkel

Aga on ju hea elu
Lähen täna purje tama