esmaspäev, 4. jaanuar 2016

Suurem kiire

Nüüd ma saan korra hinge tõmmata ja võiksin alustada näiteks jõulude ettevalmistustega. Teha pohlavartest pärja uksele ja muud säärast. Ja siis ma võiksin veel nüüd plaanida midagi toredat aastavahetuseks.
Kahjuks said kõik asjad juba läbi, suuremalt jaolt ilma minuta.
Ma jõule mäletan ähmaselt ja aastavahetusel tegin suurema osa aega samuti tööd. Lehe ilmumisplaan ja trükitähtajad on sellised, et vähemalt minul pole õnnestunud praegusel töökohal olles jõulude ajal eriti hinge tõmmata. Teeme siis tavaliselt kolme numbrit korraga ja hea, et hing sisse jääb.
Aga pole hullu. On inimesi, kellel pole üldse midagi teha ja nad ei ole selle üle kunagi eriti rõõmsad.

Praegu on mul aga väike mure - nimelt ei suuda ma teismelisele saada kuidagi sooje riideid selga. Juba eelmisel talvel lidus ta kodu ja kooli vahet kerges pusas, nüüd on tal spordijakk, selline kerge vihma- ja tuulekindel asjandus. "Mul on niigi palav," hädaldas, kui ma ta poes joppide juurde vedasin.
"Nii soe on," karjus täna ja uhas ilma kinnasteta kooli. Oli -13.
Kui siin jõulude ajal mõni soojakraad oli, siis käis rattaga sõitmas T-särgi väel ja rõõmustas, et ometi on mõistlik ilm, ei hakka kohe higistama.
Kuidas teie oma teismelistele riided selga olete saanud?

Lisan videojupi ratturist, keda sunnitakse vähest valget aega raiskama ja puid lõhkuma.



2 kommentaari:

iibis ütles ...

Riided saan selga kas
a)väljapressimistaktikat kasutades (nt oli tal ükskord veekeskuse jaoks - sõbra sünnipäev! - uusi ujumispükse tarvis. Siis ütlesin, et ostan ujumispüksid, kui ta omale jope välja valib.
b)internetist - seal ta ikka soostub üle vaatama, et kas paneks sellise pusa või sviitri selga või mitte.

Aga mõne miinuskraadiga polnud asigi lühikeste pükstega staadionile lipata. (Lastekaitse pole veel õnneks asja uurima tulnud.)

Aastakäik - kaksiktornide oma - on vist sama?

mererohi ütles ...

Jep. Sama jah.