neljapäev, 1. november 2012

Võõrkeel

Tänases Maalehes on Jüri Aarmalt terane lugu sellest, miks tema põlvkond peale vene keele muud suurt ei räägi. Paneks lingi, aga see pole veebi tulnud.
See selleks - mina olen väga tusane, et 12 aasta õppimisega ei saanudki ma vene keelt selgeks.
Helistasin eile vallavanemale ja täna reisifirma esindajale, vestlus kestis esimese küsimuseni peale teret.
Ma peaks täitsa kursustele minema. Lihtsalt ei saa tööd teha muidu. Telefonis ju kehakeelega löögile ei saa.

1 kommentaar:

Rannapiiga ütles ...

Ükskord ammustel aegadel, kui ma veel riigiametis töötasin, tuli teha telefonikõne Narva. Rääkisin pika jutu maha, vene keeles. Oma arvates tuli mul see vägagi hästi välja. Kui ma olin lobisemise lõpetanud, öeldi toru teisest otsast (ka vene keeles), et nad lähevad ja otsivad kellegi, kes minu jutu neile ära tõlgiks.