pühapäev, 21. detsember 2008

Kuidas sundida last sööma rasvast kiirtoitu

Mu laps ei söö viinereid.
Ega hamburgereid.
Ega ka pitsat.
Sest Saabastega Kass ütles, et need pole kasulikud. Nii et kuigi viinerid talle maitsevad väga, valib ta parem porgandi. Ja pitsa asemel õuna. Ja kui on valida hamburgeri ja mitte millegi vahel, siis viimase.
Saabastega Kass elab leheküljel www.toitumine.ee ja tema lemmiktegevus on lesida ja lugeda ning samal ajal süüa porgandit, mis teritab nägemist.
Temaga samal muinasjutumaal elab nõid Protosiilus, kes on paha ja sööb burgereid...
Nii et kui täna Vahemeri ostis pitsat heas usus, et see sobib kõigile, siis see sobiski, kui ta oli lapsele selgitanud, et kohtas poes Saabastega Kassi, kes palus edasi öelda, et jõulude ajal tohib pisut pitsat süüa ikka küll.
Laps sõi kahtlustavalt esmalt siiski ära suure õuna ja siis soostus neelama maitsvat, kuid kahjulikku toiduainet.
Hiljem selgitas ta mulle, et tegelikult pole see siiski hea ja ta sõi ainult sellpärast, et see va kass lubas.
Tore, kui majas on tervislikult toituv laps, kuid pikapeale tekib soov, et peale kassi võiks ka emal olla küllalt aru peas, et teada, mida laps võib süüa.
Aitasin tassida asju Vahemere uude elamisse, see meenutas mulle kõiki neid lagunevaid maju, kus ma elanud olen, eriti tossav pliit ja puust põrandad ja vanad krägisevad mööblitükid.
Kui Vahemerel on toas kirjutuslaud, mis teiselt poolt on puhvet, siis minul oli ühes majas Hiiumaal üha jala peal seisev laud, mille otstarvet ei arvanudki keegi ära. Samas majas oli ka maja sisse ehitatud krägisev rõdu, kus ma puht kangekaelsusest kord kohvi jõin, kuigi kartsin kogu selle koitand kaadervärgiga alla prantsatada.
Heheheee, ja all korrusel poleks ma kukkudes veel ilmselt pidama jäänud, sest seal ühes toas oli põrand nii pude, et inimesed vajusid tugitoolijalgu pidi istudes läbi ja ühes toas oli põranda asemel vesi. Oh, kuidas sai oodatud külma, et ometi oleks majas peale siserõdu ka sisemine jääväli!
Noh olgu, rohkem pole aega, keegi kolistab väljas, ma loodan, et see pole Saabastega Kass.

3 kommentaari:

andry ütles ...

Nii. Istuge. Kinnitage rihmad.

Kas tajute läbikukkumist lapsevanemana?!

Teie laps on meedia poolt manipuleeeritav. Ta ei usalda Teie arvamust!
TA EI KUULA TEIE SÕNA.
TA EI ALLU TEIE KÄSKUDELE:

Mida võime arvata tema kui tuleviase ühiskonnaliikme kohta. Kui kodumaakaitsja kohta?

Mida? Ma ei kuule? Mis te seal pobisete?

Ah et kasvatate last oma peaga mõtlema? Te ei taha olla autoritaarne?
Ei tea miks?! Misjaoks seda veel vaja on?

mererohi ütles ...

hääl saalist: Õige! Just!

mererohi ütles ...

Andry märkusest siiski pisut murelikuna küsisin lapselt, kust ta teab, et kassil on õigus.
Laps (lõbustatult): Tahad vastust kuhugi internetti panna? (Väärikalt edasi) No vaata, kass ütleb, et pitsas on palju rasva ja seal ON ju palju rasva, eks ole. No ja kui me palju rasvast sööme, siis ei jõua enam liikuda ja see on halb, sellepärast on kassil õigus!