neljapäev, 21. november 2013

See Raagi film

Ehk siis "Kertu".

Istusin ja mõtlesin: "Appi! Miks sa, Raag, sellise filmi tegid?"
Kas ma veel vähe seda maaelu realismi näen? Kas ma pean seda kinos ka vaatama?
Aga Peeter Tammearult väga hea töö, hakkasin teda lõpuks juba peaaegu vihkama.
Olen kuulnud, et paljudele filmi lõpp ei meeldinud. Minu meelest oli parem, kui mõni muu (st eluline) lõpp.
Neist, keda see film on mingil moel raputanud, saan ma aga aru. Olen pidevalt hämmingus ja pean end koguma, kui kuskilt sellisest päriskohast tulen.
Ometigi mulle meeldiks, kui tehtaks sekka mõni Eesti film, mida saaks mõnusalt koos lapsega vaadata, kus ei oleks selliseid räigeid stseene jms.
Noh, "Seenelkäik" ju muidugi on.
Aga kokkuvõtteks: oodanuksin midagi helgemat. Hea, et niigi läks.

Kommentaare ei ole: