pühapäev, 2. jaanuar 2011


Et uus aasta siis.
Enne seda olid jõulud ja sünnipäev ka.
Detsember sai kuidagi töine ja jõulud ebameeldivalt tuisused, tegelikult nii tuisused, et jäi ära meie tavapärane käik metsa jänestele õunu ja porgandeid viima, sest teed olid umbes.
Enne jõule käisin Kihnus ja seal ringi käies hõõrusin ühe jala nii ära, et sain käia vaid tossudega ja nendega polnud mingit isu hange karata.
Otsigu oma sokist lund, kes soovib, mul on tänavune norm täis!
Ülalolevalt pildil näete õnnelikku peret ipadi ümber. Ma olen ka õnnelik, sest see on minu oma.
Meie AS jagab igal aastal tublidele töömesilastele peenemat nänni ja sel aastal sain mina ühe vidina endale. Vaatasin netist kohe, kui palju see poes maksab ja arvutasin, et sain oma ületunnid enam-vähem tasa.
No vot. Karl küsis, mida ma kavatsen teha uuel aastal teisiti või uutmoodi või paremini, ise ta plaanivat vähem magusat süüa.
Ka mul on plaan.
Nägin juba mõne aja eest unenägu, mis seda plaani hästi iseloomustab. Olin tühjas ja hämaras ruumis, kus oli ka mingit mõttetut träni. Sinna tuli kuri nõid, selline ründav ja agressiivne ja kihutas kõige hirmuäratavamal kombel otse minu suunas. Nõida nähes tegin esialgu kiirelt putket, ise hirmul, sest nõial olid ilmselgelt kurjad kavatsused.
Põgenedes sain ühtäkki pahaseks ja vihastasin, et mind üldse on jooksma aetud ja pealegi polnud sealt ruumist kuhugi minna ka, nii-et keerasin ringi, täis kindlust nõial kael kahekorra käänata. Nõid ehmus seepeale jubedalt ja muutis ennast Säästumarketi vineerist õunakastiks. Võtsin kasti, lammutasin laiali ja murdsin tükk-tükilt juppideks.
Ja seda ma kavatsen teha järgmisel aastal kõigi hirmutavate, ebameeldivate, jälitavate ja lõpetamatusest koormavate asjadega.


Aga sõpradele ma luban, et olen ikka teie jaoks olemas ja leian aega, et lennata te juurde kohe, kui tahate, et silitaksin te pead või on kiiresti aeg juua üks tass teed või see aeg, kus tuleb kiiresti rääkida elu rasketest hetkedest.

Head uut aastat meile kõigile ja soosigu see euroaasta teie ettevõtlikke algatusi ja osutugu kiired otsused õigeteks!

Kommentaare ei ole: