teisipäev, 26. jaanuar 2010

Sain õpetajalt kena ja põhjaliku vastuse.
Mille keeras pea-peale see, kui ta lõppu, peale muid põhjendusi kirjutas: ja nii me siis koos paralleelklasside õpetajatega otsustasimegi...

Hallooo! Auuu! Kuku!
Kallid õpetajad! Teie EI saa sellist asja otsustada ju, kui te õpetate üldhariduskoolis, kus pole õppemaksu ega mingeid kokkuleppeid!

Inimestel on oma mull ja midagi pole teha.
Aga muidugi kirjutasin talle sellest hoolimata, sest lõpuks pole minu laps ainuke, kes seal nn hindelisi töid tegema määrati.

Ja tendentsina on selline õpetajate otsustamine halb märk - kui nad otsustaksid klassikaupa ajakirja tellimist ntks Hiiumaal Lauka põhikoolis, poleks poolel klassil selliseks kulutuseks lihtsalt raha nagu neil juba nüüd pole raha koolilõuna jaoks, mida seetõttu maksab vald.

Ehk peaks sinna kolima?
Vanu Tähekesi on ka juba hea hulk ja laps oleks nendega seal tegijam, kui mõni teine siin oma ägeda suusavarustusega.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hämmastav, kuidas mõned inimesed kaotavad koolis mõistuse ja arusaamise tegelikust elust. Ma tean küll mõnda OK inimest. Näiteks mu vana klassijuhataja rääkis, et praegu on tal klass, kellega kahjuks ei saa reisima minna. Ta ei paku seda võimalust väljagi, kuna päris mitu õpilast elavad lastekodus ja neil pole võimalustki kuhugi minna ja see paneks neid halba olukorda. Ma arvan, et sellel õpetajal ei tule sellist tobedat Tähekese mõtet pähegi.
Aga ikkagi ma ei saa aru, miks õpetajate seas on nii palju selliseid reaalsest elust irdunud inimesi. Mina hakkaks sellele õpetajale tihemini kirjutama, lihtsalt selle mõttega, et äkki lõpuks talle koidab, et ta peab ka teistega hakkama arvestama, va Tähekese-agent. Minu pärast võib inimene üksinda kodus mängida lolli ja istuda oma Tähekese virna otsas, aga kui temast sõltub laste areng, heaolu ja terve mõtlemine, siis ei saa allahindlust teha. Ma loodan tõsiselt, et ma ei pea iial ühtegi last kooli panema...
Ajakirjanik

Anonüümne ütles ...

Jah, asi lahenes õpetaja poolt nii, et ta tegi ettepaneku, et minu laps hakkaks edaspidi tundide ajaks kooli raamatukogust ajakirja laenutama.

Mida ülejäänud teevad, seda ma ei tea, sest ajakirju on seal täpselt 1.

mererohi

Anonüümne ütles ...

See ei ole ju mingi lahendus. Ta vist ikka hästi ei mõistnud probleemi.
Ajakirjanik

andry ütles ...

ta ei mõist mitte probleemi, vaid ei suutnud selle peale tulla, et ta võis eksida