laupäev, 9. september 2017

Teisel katsel

Läksin kooli.

Mul jäi kunagi kool mitte pooleli, vaid lõpetamata, sest vanakreeka keele õppejõud ootas rohkem, kui tööl käiv ja last kasvatav inimene suutis endast välja panna. Mul lihtsalt polnud aega käia üha uuesti asju ümber tegemas ja viimased punktid jäidki puudu.



Nüüd õnneks on suur osa neist kunagi tehtuist veel kasutatavad ja koguselt jääks veel ülegi - vanu punkte korrutatakse praegu 1,5ga ning see tähendab, et mul on olemas mingi 220 ainepunkti. Kuna õppekavad on muutunud, siis kasutada saab sadakonda neist.

Paraku ei ole selles koolis enam meedia suunda. Valikus on luterlik teoloogia ja hingehoid, mis mõlemad tekitasid minus kahtlusi.

"Kas sa kujutad mind ette hingehoidjana," küsisin kooli kantseleis juhtuvtöötajalt, keda vanast ajast tean.

"Kas sa kujutad end ette vaimulikuna," küsis tema vastu ja soovitas münti visata. Sekretär andis kohe viiesendise ja nii ma tegin. Nii-et jäi luterlik teoloogia.

Kooli läksin sellepärast, et sõbrad on aeg-ajalt öelnud, et peaksin selle ära tegema ja ma ise olen ka nõus, pole üldse hea tunne, kui oled jäänud kuskil poole peale.

Pealegi ei saa mõelda ainult tööst. Muidugi on see nüüd palju kallim, kui kunagi varem oleks olnud. Aga olgu. Püüan toime tulla. Kes midagi rasket ette ei võtta, see ka ei arene ning seda ei saa ju ometi endale lubada.

Kommentaare ei ole: