reede, 6. november 2015

Majasokkudele

Te olete siin kindlasti kõik väga head majasokud. Mina tõdesin eile õhtul taas, et ma ei ole kuidagi valmis koju jõudes alustama teist tööpäeva, sest tegelikult kestab veel esimenegi.
Seetõttu on mul hetkel teleka peal tolm.
Ja nagu näete, siis ma mitte ei pühi seda ära, vaid kirjutan sellest. Sest arvutil plingib ka õhtuti hulk kaste, mille kaudu hulk inimesi üritab korraga mu tuppa saada. Üks jõudis juba solvuda, et ei vastata.
Aga kuidagi ei viitsi õhtul uuele suhtlusringile minna enam.

Õnneks sattusin lapsega kokku kaubanduskeskuses, kui ta tuli uue ja ägeda staadioni avamiselt, kus  oli osalenud teatejooksus ja saanud avamiseks tehtud plastmedali. Jooksjal oli kõht hirmus tühi ja õhtune söögitegemine lahenes kenasti esimeses kaubanduskeskuse söögikohas.
Koju jõudes oli kell nagunii juba seitse. Mis siin enam keeta ja koristada?

Poeet Alavainu kirjutab kuskil oma raamatus, kuidas peategelane aina ringi sekeldades endale pidevalt kordab: "Järjesta! Järjesta!" No et, mis on olulisem ja mida on kõige kiiremini vaja teha. Teinekord see töötab ka, kui lihtsalt jõuga asjad ritta panna ja siis järjest hakata tegema. Ma nüüd ka järjestan: esmalt joon kohvi, siis helistan kärsitule seenekasvatajale ja siis sõidan Rakverre kohtuma toreda jõumehega, kes on korraks Eestis käimas.
Silmaga näha, et seda tolmu ei hakata siin ka täna pühkima.


Kommentaare ei ole: