pühapäev, 2. veebruar 2014

Ootamatu takistus

Alati ei lähe kõik nii libedalt, kui on algselt plaanitud. Nuta siis või naera.

Õhtune kõne homse asjus ühele mehele, kellega pole juhust olnud varem kohata. Vastu võtab keegi naine.



"Halloo!"
"Ee... vabandust, ma arvasin, et see on Xi telefon..."
"On küll jah, aga ta on haige ja voodis! Mis teil vaja on?"
"Olen see ja sealt... pidin talle täna helistama."
"Ah soo... no ma vaatan, ehk ta natuke saab rääkida."
"Tere! Ma olen haige! Külm lõi pissimise kinni!"
 "Ee..(kas kuulsin õigesti?)...ah soo.. väga ebameeldiv... kuidas te siis seal niimoodi hakkama saate?"
"Jah, on jah ebameeldiv! Pean vist arsti juurde minema, mul korra on varem olnud ka. Ega selle kateetriga hea ei ole, aga no mis sa teed ära. Käisin metsas puid lõikamas ja ega seal ei saa ju pika kasukaga olla. Sain vist külma."
(Nõutult) "No vaat jah ega see külmetamine on selline salakaval asi, mul endal ka siin nina tilgub, ei saa ju kohe aru ka alati, kui külma saad."
"No just! A te helistage hommikul uuesti. Siis ma vaatan, kui paremaks ei lähe, eks siis peab arsti juurde minema, muidu võib ju põis lõhki minna. Aga muidu võiks kokku saada küll!"



Kommentaare ei ole: