pühapäev, 27. oktoober 2013

Vaat.. ei

Mingi uuendus on jälle siin keskkonnas tehtud, ma ei kiida seda heaks, see ei meeldi mulle! Kõik teenused koos - milleks?
Olid ometi ajad, kus tehti alepõldu ja kõik püsis sajandeid!
Nüüd ei saa kvartalit ka läbi, ilma, et kõik ümber on tehtud. Äärmiselt ebdameeldiv, sest minult ei küsita ja loobuda ei saa.

 Peale uuenduste ei meeldi mulle veel need inimesed, kes muudkui kurdavad, aga kes kunagi pole õieti riigile mingeid makse maksnud. Nagu näiteks tema ja tema ja tema!
Nad praegu ka töötavad mustalt või siis saavad toetusi või siis vinguvad, et elu on halb, tees augud ja ilm vilets.

Veel ei meeldi mulle poed, mis müüvad odavalt head veini, mille kogu partii on mingil põhjusel äädikaks läinud.

Samuti ei meeldi mulle valimiste tulemused, kus käib mingi sirgelmirgel ja ükski inimene ei saa seda, mida valis. Tuletan ka meelde NO99 valimiskooli, mis juhtis inimeste tähelepanu sellele, et parteidesse kuulub üldse 40 000 inimest, neist murdosa juhatustesse ja volikogudesse ja veel vähemad tagatubadesse, kus kõik otsustatakse. (Aga ma käin kindlameelselt valimas ka siis, kui olen ainus, kes seda teeb.)

Sõbrad meeldivad mulle endiselt.
Lisan siiski paar pilti kohast kus kõik näib endine ka siis, kui muutub.





Kommentaare ei ole: