reede, 8. aprill 2011

Vat ei toeta!

Ma siin oma blogis ütlen ausalt ja pisut tüdinenuna, et MINA EI TOETA ANDRUST!
Ma ei toeta ka seda, kui ametnikud tõe nimel valetavad.
Ega seda kui püha üritus õigustab vassimist.
Mina toetan vaprat Silvi Vraiti, kes Ringvaate saates kangi tõstis ja ajakirjanik Kadri Jakobsoni, kes salaja telefoniga arstide ravimifirmaüritust käis filmimas.
Ja siis ma toetan veel Pärnu Shalomi, kes algatas jalatsite kogumise neile, kes seda vajavad.

1 kommentaar:

Rannapiiga ütles ...

Ka mina ei toeta vassivaid ametnikke. Andrust aga toetan küll, sest usun siiralt, et ta pole dopingut tarvitanud. Kõrgenenud näitajatele on teaduslik selgitus olemas.

Ja kogu selle supi meediakäsitluse osas jagan lugupeetud psühholoogiaprofessori arvamust: ajakirjanikud suunasid oma tähelepanu valesse kohta ja rikkusid sellega süütuse presumptsiooni. Meedia oleks pidanud suunama oma huvi rahvusvahelise spordi bürokraatide vastu, kes on tekitanud täiesti sürrealistliku olukorra - sportlased peavad tõestama oma süütust olukorras, kus nende süü oleks tõestatud ilma vähimagi kahtluseta.

Mõne väljaande ajakirjanikel tasuks aga oma vanadesse koosolekukaustadesse kaevuda. Seal pidavat leiduma asjalikke mõtteid: "Kui te kellestki kirjutate ja kahtlete, kas olete tema suhtes olnud aus ja õiglane, kujutage ette, et peate talle homme silma vaatama. Kas suudate vaadata nii, et te ei punasta ega silmi maha ei löö. Kui ei suuda, siis järelikult on loo tonaalsusega midagi paigast ära."