reede, 27. veebruar 2009

Uued tarkused siis teadjanaiselt, kes saabus loetud päevade eest Indiast Sai Baba juurest.
Inimesed on puha happeid täis, happeid ja lima, aga eriti happeid.
Kes selge peaga mõelda tahab, peaks loobuma kohe lihast ja arvestama, et kala teeb uimaseks.
Kes nüüd kohe kiitleb, et sööb nagunii rohkem juurikaid, olgu parem vait, sest see väljamaa kraam pole üldse hea. Juurikad olgu pärit 50 km raadiuses elukoha ümbert.
Pudelivesi on surnud vesi, üldse kõik korgialused veed, neid pole mõtet sisse puukida.
Mis veel?
Midagi.
Küllap see lõppeb ikka nii, et ühel päeval tuleb hakata endal jälle lehma pidama ja heina tegema.
Aga jutuajamise teine osa teadjaga tuletas mulle meelde KH kogemust isikutega, kes paluvad abi copy-pastemisel, sest neil on kodus hoopis Philips (ilmselt monitor) ja nad pole selle masinaga siin harjunud...

- Halloo! teie kiri ei tulnud läbi!
- Kas tõesti? Saatsin selle aadressil XXXX.
- Ah soo? Ah XXXX?
- Jaa, no see, mis teie kodulehel on.
- Ah see, see ei tööta päris hästi, sealt ei tule meilid läbi. Mulle lapsed tegid eile uue aadressi, ma vaatasin sealt.
- Hmm.
- Ma ütlen teile, see on YYYY, siis üks ja siis hätt ja siis hott!

Kolmandast kõnest ma ei räägi praegu, aga see tuli nagu Saatus Ise.
Ega tõstnud mu tuju. Sest lõpuks on ju reede ja hiline tund pealegi.

Kommentaare ei ole: