esmaspäev, 19. november 2007

Ärge sööge seda kringlit

Kirjutasin täna uudist diabeetikute foorumist ja umbes sellel ajal, kui olin sinna just jõudnud punkti panna, sakutati mind hõlmast.
See oli uudise peamine allikas isiklikult, kes kihutas minu juurde ahjusooja kringliga, sest ta oli just kuskil käinud ja seal jäänud üks kringel üle ja siis ta leidnud kohe, et see tuleb kähku mulle tuua.
"Näed," ütles ta rõõmsalt. "Võta endale!"
Kringliga köögi poole minnes katsusin kõhtu sisse tõmmata ja mõtlesin, et kas ma siis tõesti näen nii kõhn välja. Mingi põhjus peab ju olema, kui inimene toob mulle kringli, mis lausa õhkab kaloreid. Kuni me temaga selle paberist lahti harutasime, valgus küpsetise alla rasvaloik. Seal, kus oleks pidanud olema auk keskel, see koht oli täis šokolaadi ja võisegust glasuuri.
"Miks nad küll need kringlid nii rasvased peavad tegema," ohkas naine ja noppis oma tikutopsisuurusest lõigust välja vähemalt 30 rosinat.
"Kui te olete vähegi tervislikest eluviisidest lugupidav kollektiiv, siis te seda ei söö !" teatas ta enne äraminekut. Ma loodan, et see oli nali.
Tuju tõstmiseks lisan siia foto omaaegselt Lada reklaambrošüürilt. Ühel heal päeval asun ka mina oma autoga teele grüünesse, saolng täis laulu ja rõõmu. Esialgu pole tagasilla undamise tõttu eriti palju kuulda. Muuseas, ma sain uue aknapesu-süsteemi, see on palju moodsam, kui vana kumminupp armatuuris - nüüd pumpan ma klaasile vett jalaga!

Kommentaare ei ole: