pühapäev, 17. mai 2009



Et siis hetk pressireisilt Leetu, mille vältel enamik ajakirjanikke magas ohjeldamatult, sest muud polnud teha ja kõik senimagamata tunnid vist vajusid kõigile korraga peale.
Videol on mõni uskumatu minut viimase päeva lõunast, kus meid ringi karjatanud Eesti korraldaja sai ca 80% oma tuimast grupist laulma, teist samapalju liitus leedukaid-lätlasi, kes tundsid asjast ausat lõbu.
Minuga on nii nagu kunagi kohatud väärika neiuga, koodnimega Vihmamantel, kes siis kui klassijuhataja soovis, et kogu klass vanemate poolt õmmeldud kleitides-kuubedes aasta lõpuks Vanemuise laval tantsu lööks, pani käed jalamaid selja taha ja teatas: "Mina ei tantsi!" (Tema käitumishinnet alandati, seda tehti ka tema pinginaabriga, kelle emal polnud näputööks aega ja ta tõi kleidi teatri kostüümilaenutusest.)
Aga ma ei välista endale tähelepanu tõmbamist mingitel muudel asjaoludel.
Väheusutav siiski, et see sünnib mõne tantsulise laulunumbri läbi.
Leedu... jah. Ühest viimastest punktidest lahkununa ärkasin korraga üles ja viskasin pilgu üle bussi, kell oli ca 15 ja KÕIK magasid. Ühel pikal lätlasel oli suu ka lahti.
Märkimisväärse sündmusena juhtus see, et leidsin Leedu Andry - meie viimane giid oli pikk, kena halliseguse lõvilaka ja aeglase sisendava tämbriga mees, kes vältis iga hinna eest giidilikku lõugamist (palun bussi, ja lähme-lähme, jajaa bussi nüüd KOHE), vaid andis suure osa märke oma pikkade kätega, suunates inimesed joonelt õigesse kohta nii-et südames oli soe seda vaadata. Ajakirjanik arvas, et see mees on ehk töötanud sotsiaalpedagoogina, kuna ta räägib nii rahulikult ja selgelt ja hoidub hoolikalt inimesi surve alla panemast silmnähtava kiirustamise või muu sellisega.
Ka mitmed tema märkused meenutasid Andryt (ntks et kõik küsimused on oodatud ja loodetavasti ei ole need väga targad...) ja ma väänlesin teda vaadates oma istmel ja mõtlesin, et pean jalamaid koju jõudes isiklikule Andryle helistama.
Paraku ei jõudnud ta seda ära oodata ja tegi enne märkuse.
Rahu, sõber, oota ära oma tund ja sulle helistab naine oma parimais aastais!

2 kommentaari:

andry ütles ...

du gradi mergaite
Aštame milu

Sa oled ilus tüdruk, ma armastan sind . leedu keeli

Ja ma ise muide tunnen end Leedus alati superhästi, nad ju jumaldavad korvpallureid, ja alati, kui küsitakse, kas tunnen Arvydas Sabonist, naeratan ma võluvalt ja vastan, muidugi, ma olen ta õde.

Anonüümne ütles ...

Kohutav, lihtsalt kohutav :) Kui ei teaks ise, et tegemist on ilmselgelt liha üleküllusega, võiks arvata, et keset Leedu-ei-kusagit on leitud puskar ja seda juba mitu tundi tagasi...