pühapäev, 21. detsember 2014

Kestlik vaprus

Koomiline pilt:


Nimelt ei tunne ma ennast hobustega üleliia mugavalt! Mul ei ole nendega kokkupuudet olnud ja ma täpselt ei tea, mida teha, kui nad kraesse puhuvad, hambaid laksutavad või müdinal selga vajuvad. Kas öelda: istu maha, tubli hobu! Kõtt? Ptruu?
Aga mul on palju kokkupuuteid olnud inimestega. Ja tean, et see pole suhtlusel eriti abiks, kui kellegi lemmiklooma pelgad. Ja loomade puhul on kartmine üldse vilets valik. Nii-et tuleb kohanduda oludega ja pildil näedki hiljem väga tähtis ja rahulolev välja.

See tänane päev oli muidugi nädalale üldse kena punkt: esmaspäeval käisin staarstilistiga Balta turul, siis jahimehega metsa lauda katmas, seejärel punaveteranile jõululaulu laulmas ja nüüd veel ka hobukesed.
Isegi meie väljaande töötajale parajalt kirju.
Kui ma natuke jõudu kogun, siis räägin sellest veteraniasjast lähemalt, see oli tegelikult väga huvitav!      Aga nüüd ma lesin!