neljapäev, 12. märts 2009

Siltidest siis

Vaadake seda eelmist pilti. Minu meelest on seal naisi, kes on kohal puhtalt protestirõõmust. Mina oleks küll, seda enam, et arvatavasti juba sõna LIPS nii suurelt plakatile kirjutamine oli uus asi.
Ja ma oleks muidugi see, kes uhkelt plakati suunas viipab. (Mulle meeldib viibata. See on palju parem, kui seista nagu post.)
Aga rääkisime ühe kolleegiga siltidest. Ta rääkis, et naised kipuvad temalt rohkem ootama, kui ta ise mõtleb lihtsalt lobedat juttu puhudes ja nalja visates. Arvasin, et ta võiks sel juhul neid juba alguses vastava rinnamärgiga oma tegelikest plaanidest teavitada.
Ta arvas, et tema märgil võiks olla - Üldiselt avatud, vahel kinni vms. Mina arvasin, et mul võiks olla silt Inventuur.
Aga ka sildid Lõuna või Tulen 15 minuti pärast on head.

2 kommentaari:

Ammannaivo ütles ...

Minul on silt REMONT

Anonüümne ütles ...

Mmm...oled kindel? Ma siiani arvasin, et AVARII.