kolmapäev, 6. oktoober 2010

Vahemeri sõitis suht ülepeakaela oma Iisraeli tööotsa tegema täna.
Natuke enne kodust lahkumist hakkasime vaatama, et ta passis peaaegu polegi kohta enam mingite uute templite jaoks. Ühel lehel olid juba lausa kolme erineva maa pitsatid koos ja ruumi vähem kui vähe.
Ta ise leidis sealt vahelt kaks vaba lapikest ja arvas optimistlikult, et sellest ehk piisab.
"Ja kui midagi ei sobi, siis ma tulen lihtsalt koju," arvas ta.
No mul on natuke mure ikka, sest see va Iisrael on hoopis teistsugune maa, kui Egiptus või Türgi või Euroopa üleüldse.
Nad võivad olla hirmsad tähenärijad ja muutuda pisiasjade pärast kiuslikuks. Aga. Alati on võimalus, et kõik sujub ja Vahemerel mingil viisil ikka sujub natuke paremini, kui teistel samas olukorras.
Ma lubasin, et hoian ta korteril silma peal ja see on küll kena, mul ongi seal üks raamat pooleli, seega ma loodan, et teda siiski enne kuskilt tagasi ei saadeta, kui ma selle läbi saan.

Kommentaare ei ole: