teisipäev, 5. oktoober 2010

Kunstnik astub esile

Eelmisel nädalal olin kolm päeva tutvumas sihtpunktidega, mis võiks EASi meelest pakkuda inimestele huvi ja olla ajakirjanduses kajastatud.
Seekord nad üllatasid mind.
Esimeseks sihtpunktiks oli Tauno Kangro Graniitvilla Laitses, kus skulptor võtab ette teha ka väikseid õpitubasid. Meile oli tellitud modelliks Estonia akrobaat, ühes nurgas kohvilaud, teises muusikud, tuli kaminas ja skulptorihärra kõige ees.
No ja tegimegi kõik kujud ära, palun väga:


Minu kuju. Sain 5+ käte asendi eest.

Lisaks saime veel sellel reisil palju kooke ja torte. Tegelikult isegi nii palju, et mul oli halb, kui koju jõudsin, sain ilmselt suhkrust mürgituse ja jõin mitu päeva ainult musta teed.
Kuna ma täidan trennis käimise pärast toidupäevikut, siis mu juhendaja halas tükk aega nende eelmise nädala sissekannete kohal.
Koogivirna ja peekonisse keeratud vuti ja lõheni jõudes pani ta silmad kinni ja keeras lihtsalt lehte.
No mis ma saan parata? Hea küll, kui meile ühes muuseumis 10ne inimese peale 4 hiigeltorti toodi, siis see oli jah natuke liig.
Siiski ei saa öelda, et trennis halvasti läheks. Täna suutsin oli juba 20 minutit ühel riistapuul, mis mul esimesel korral viie minutiga kogu jõu võttis.
Märkasin, et saunas ka lihased pärast trenni enam ei vappu, ainult värisevad.
Mu lemmik on üks masin kerepöörete jaoks, see on lihtne, ei nõua eriti pingutust ja sellega ma jaksan suuri raskusi kergelt keerata siia ja sinna.

Olen saanud ka mõned toitumisnõuanded:
- Õunu ei maksa süüa päevas üle kolme, seal on palju süsivesikuid, üldse oleks parem süüa porgandit või kaalikat.
- Banaane ei maksa ka süüa, seal on liiga palju suhkrut ja samuti süsivesikuid.
- Lihaga ei ole vaja ka väga pingutada, köögivilja võiks vaadata nagu põhitoitu, mitte lisandit.
- Kõik šokolaadikommid tuleb anda kolleegidele.
- Kõik torditükid ka.
- Kes tahab juua veini, see las valib: kas sööb või joob, mitte kahte korraga.
- Sööge nii sageli, kui võimalik, tegelikult näib, et suu võiks käia alalõpmata ja seal peaks olema peaasjalikult porgand.


1 kommentaar:

Ammannaivo ütles ...

Mäluv jänes; ma mõtlen, et kas see meesmodell seisis nii kõikse aja kui te seal aegluubis voolisite?