neljapäev, 10. mai 2012

Baskervillide kass

Laps lamab jätkuvalt kirurgia osakonna intesiivis, aga lootust on, et täna saab siiski üldpalatisse.
Muidu on kõik tavapärane, veres on veel kõrgem põletikunäit, kuid seegi pole kuigi imelik.
Ta ei saanud kaks päeva midagi süüa, eile anti pisut vett. Muidugi ta siis lamas ja mõtles toidust, rasvastest sigadest, soovitavalt koos munaga.
"Mulle ei meeldi pimesool," ütles ta süngelt veetopsikut kõõritades.
Täna hommikul anti talle mingit körti, rõõm söögist asendus ehmatusega, sest see pani kõhu valutama. Aga täna võin talle juba õhtul viia jogurtit ja banaane. Muidu näeb ta üsna haige välja. Arst ütles, et ta peab liikuma ja siis ma sundisin last koridoris jalutama. See oli suur vaev.
Ühel paremal hetkel oli ta alustanud ipadis jutustuse kirjutamist. Siiani on valmis nii palju (tekst algupärane):


BASKERVILLIDE KASS
I peatükk

Holmes kõndis parajasti mööda tänavat. Ta oli teel saiakeste järele kui ühel hetkel jooksis tema juurde mees. Mehel oli käes kallis india jalutuskepp,seljas hall ülikond ja peas rohelise lindig must torukübar. See oli linnapea.
Linnapea karjus juba eemalt Holmesile:,,Holmes. Te peate mind aitama!"
Holmes reageeris sellele rahulikult ja küsis,,Milles probleem on?"
Linnapea hakkas kohe vuristama oma juttu kuid Holmes ei kavatsenutki kuulata mida ta räägib. Holmes küsis:,,Mida te minust tahate?"
,,Teile tööd anda muidugi."Vastas  linnapea. Kui te tahate mulle tööd anda siis leppige kokku aeg ja tulge minu juurde (baker street 221 b) kus ma kuulan teid ära.
Järgmisel hommikul saabus linnapea Homesi juurde. Holmes oli koos dr Watsoni abiga maja eriliselt korda teinud. Siukest puhtust nende majas iga päev ei näe. Kui linnapea kohale jõudis oli ta vaevalt jõudnud sisse astuda kui juba hakkas oma murest rääkima. ,,Palun istuge maha ja alustage rahulikult otsast peale."Rahustas teda Holmes.Linnapea võttis istet ja alustas jutuga.
Ma arvan, et minu perekonda on tabanud needus. Terve mu perekond peale minu on tapetud ja ma arvan, et ka mind tahetakse tappa. Kuna ma olen linnapea siis on mulle korraltatud kaitse. Ma uuriksin assja ise aga kaitse tõttu ei pääse ma isegi majast välja kui pole väga tähtis. ,,Aga kuidas te siis siia saite tulla."Uuris Holmes.Ütlesin, et mul on vaja

Tjah, kahjuks katkes poolelt lauselt. Aga eks ootame järge.

Kommentaare ei ole: