esmaspäev, 19. aprill 2010

Terv

Tere sõbrad!

Kõik on korras ja olen jõudnud juba Galilea järve äärde. T'äna sõidame läbi Tel Avivi Jeuusalemma.
Internetti siin peaaegu pole ja kui on, siis iga võrk ei luba blogspot.com-i kasutada. Teised ei luba pilte saata, kolmandad Firefoxi avada. Üsna karm minu jaoks.

Tempo on üsna kiire, aga näiteks eilne hommik oli selline, et pidime tõusma kl 6, tormama hirmsa kiiruga Tabori mäe jalamile ja siis ootasime seal tund aega üles saamist. Kui saime, siis oli meil seal aega 20 minutit. Seejärel tormasime veel hirmsama kiiruga tagasi, et jõuda Jordani äärde.
Vahepeal õnnestus mul paluda 3 minutit, et pildistada üht viljapõldu ja ma sain aru, et ajalises mõttes oli see suur vastutulek.

Olen põlenud ära näost ja näinud palju kaupmehi. Kuid on ka ilusaid hetki ja noh, need ju lõpuks loevad.

Kommentaare ei ole: