esmaspäev, 1. november 2010

Sissekannetest

Ma pole jah eriti usin enam siia sisse kandma. Asi on selles, et suurem jagu suhtlust toimub nüüd Facebookis, kuhu ma üsna kõvera suuga läksin.
Aga selgus, et aja jooksul on väga erinevas vanuses inimesed Facebooki omaks võtnud ning väga palju neid, kes ennast Rate´ist ja Orkutist mööda nihverdasid, on end seal sisse seadnud.
Facebook on kõigile vaba ligipääsuga ja isegi lapsel on seal konto.
Ma tean, et meie kõigi digijälg on niigi liiga suur ja ühel päeval, kui vahetan ametit, siis plaanin oma Facebooki ka jalamaid kustutada, praegu aga on see hea koht, kus inimeste tegemistest aimu saada (ilma, et peaks nendega isiklikult suhtlema).
Blogi jääb muidugi alles ja ma kirjutan siia edasi, aga kui sellest väheks jääb, siis vaadake korra seda Facebooki asja ka.

1 kommentaar:

Ammannaivo ütles ...

Ära oma blogi küll ära lõpeta, või muidu hakkan ma protesti aktsiooni korraldama