esmaspäev, 24. märts 2008

Seda peaks ise nägema


Täna on hea ilm, päike paistab ja külm koostöös merega on saanud maha mõningate lahedate installatsioonidega. Pikutasin Ninametsas RMK majas päikesepaistel tükk aega enne kui esimesed virgad kepikõndijad sportlike hüüetega kohale saabusid.
Kui ma saaks siin ajahambast puretud korteris veel pisut olla, siis ehk saaks isegi nii kaugele, et teeks mõne sammu rohkem, kui just hädasti vaja on.
Inimestel peaks olema seadusega ette nähtud aeg, mida veeta regulaarselt mere ääres, metsas ja muudes rahustavates paikades.
Ah soo, vaadake ka neid ägedaid jäämütse, millele mõned trenditeadlikumad kivid on narmad külge saanud.
Nüüd ma pean minema ja tegema pisut remonditöid, kempsus on iidses veepaagis katkenud vajalik nöörijupp, aga seda ma ei pildista.

Ja üks uhke jääsild, meenutab mulle üht kohta Jack Londoni raamatust, mille peategelaseks oli sell nimega Smoke Bellow. (Ajakirjanik, kes läks ühel päeval Alaskale ja sai seal korralikuks inimeseks.)
Niikaua kuni mu aeglane ühendus veel ühte pilti üles laeb, ütlen möödaminnes, et Kärdla on esimene koht üle hulga aja, kus müüjad küsivad sente, et on teil 30, 10 või 20 senti. Mujal ei tee keegi neist enam tavaliselt väljagi.

Kommentaare ei ole: