pühapäev, 24. mai 2009

Märkused

Täna oli meil Karliga selline diil, et tema tuleb minuga Palivere kiriku 15. sünnipäevale ja siis mina temaga tema korvpallihooaega lõpetavale perepäevale ja kumbki ei hakka teise ürituse üle kurtma.
Kirik oli minu meelest huvitav, perepäev selline kisa ja lärm nagu need asjad ikka on.
Pühapäevakool oli ette valmistanud džungliloomade tantsu, seal oli kõige naljakam elevant, keda ma iial olen näinud.
"Ära mind pildista, ma olen nii rõve," pirtsutas ta lonti üle pea loopides, kui naerust puksuv Merepiilu teda kaameraga ründas.
Aga Lihulast saabunud lauluduo oli millegipärast valinud saja-aasta vanused laulud omaaegsest kuumast hittraamatust "Talle kiitus" vms.
Karl leidis, et need on parimad kirikulaulud, mida ta iial kuulnud on ja laulis kaasa.
Aga seda ma soovitan - kui olete Läänemaal ja aega on, minge Paliverest läbi ja vaadake seda kirikut. Kui võimalik, kutsuge pastor Marika ka välja mängima - niisuguseid naisi ei ole jalaga segada, päriselt. (Siiras, vaimukas, kindlameelne, temperamentne ja usaldusväärne - tõeline pärl, keda puhas rõõm näha pulmas, ristsetel või surivoodil.)
Nojah. Muuseas, mul sai täis aasta pealinnas.
Kõige suurem muutus on see, et ma võin läbida kuni kolme km vahemaid või sebida üritusel kuus tundi (mõlemad väited korduvalt kontrollitud) hoides seljas viiekilost läpparikotti ilma, et seda üldse tähele paneks. Päriselt.
Ma kõike ei ole jõudnud teha, mis linna ümber asudes esimeste asjadena plaanis olid ja kuidagi õnnestub sellel töökohal veel rohkem istuda, kui eelmises.
Aga on ka plusse. Mulle meeldib see, et olen maakonna piiridest välja lastud ja võin oma laua taga lugeda lehti Võrumaa Teatajast Hiiu Leheni.
Ja kui on hea põhjus, siis lubatakse ka välja - näiteks Viljandimaale künnivõistlusele või Saaremaale Ivo Linnat või kalamehi pildistama.
Kui linnas olemine aga väga pikaks läheb, siis hakkab kogunema miski asi umbes nagu aur kinnise ventiiliga kiirkeedupotti ja sel juhul päästab ainult puhas muld.
Näiteks eile magasin öö väljas rabas ja see oli taevalik.
Sõin ka mitmeid taimi, mille kohta ravimtaimeraamatud väidavad, et need on mürgised, kuid ma ei usu seda hästi.
Ma arvan, et viinerid ja pulgakommid on hoopis hullemad, kui see roosa küüvits siin pildil.



ELEVANT

2 kommentaari:

andry ütles ...

Kas seal Talle kiituses on need kergesti meeldejäävad suvised šašlõkiretseptid?

mererohi ütles ...

Ei, aga seal on laulud, mis algavad nii: Õudse mäekünka peal seisis põlatud rist, mis maailmale komistuseks...