esmaspäev, 4. mai 2009

AVASTUS: katkuvastane vahend puhta muidu kätte!

Ostsin millalgi ühe salapärase väikse vana naise käest tillukese kotitäie juurikaid. Need pidid eriti aitama seesmiste kasvajate ja haavandite puhul ja teadsin inimest, kel säärast ravi just hädasti vaja oli. Noh, paraneja ravis end muuga ja kotike kalmusejuure tükke jäi paremaid aegu ootama.
Need saabusid NÜÜD.
Olen juba varem kurtnud Tallinna vee üle, eks ole. Selgus, et vanasti kasutati kalmusejuurt vee puhastamiseks, leotisena tugevdab taim juuksejuuri, aitab gripi, katku ja koolera vastu, samuti ravib kõikvõimalikke kõhuhädasid ja teeb seedimisega igatsugu imet. Aa, ja kinnitab suhu tagasi sealt pudenema hakanud hambad.
Olen võlutud!
Lõpuks midagi odavat (vohab tiikides ja järvedes) ning toimivat (ikkagi katk).
Sain ka teada, et vanasti pani talu perenaine hommikul juuretükki põske ja mälus lõunani - hoidis kõhu korras ja haigused eemal.
No jah.
Kuivatatud juurt on igatahes ilmvõimatu mäluda, see on kivikõva. Leotasin vees mõningaid tükke ja need muutusid millekski sitke svammi taoliseks.
Toppisin ühe ka suhu, aga sai natuke suur suutäis võetud vist, sest maitse oli jube kibe ja ma pidin kiiruga lapse piima peale jooma.
Kuna olen visa, siis proovisin ka väiksemate tükkidega. Noh, kõhus tõesti toimub midagi, ei saa salata. Ma loodan, et see on hea.
Ma pole viinaga tehtud tinktuure eriti proovinud varem, aga mitmete ravimtaimeraamatute mõjul ostsin odavat vene viina ja panin sellega peotäie kalmust seisma kappi.
Sellest peaks saama suurepärane viinasokitinktuur, samuti maitsev külmetuse-, põletike-, ja kõhuhädade vastane vahend.
Saab siis imet näha.

3 kommentaari:

naine ütles ...

Hmm, sa räägid oma loos kahest erinevast taimest - katkujuurest ja kalmusejuurest. Kumba sa siis said ja sõid?

Anonüümne ütles ...

Kalmust sõin. Katkujuur on minu enda laiend, sest mulle tegi natuke nalja see, et taime ka selle haiguse vastu näsiti. Mul on veel paar juuretükki sahtlis, kuigi tegin nendega mitmeid leotisi ja viinatinktuur on nüüdseks ammuotsas :)

mererohi

Vastu Devayah ütles ...


Vastu is one such science which helps us in building or planning for a building and Vastu for office, Vastu for Industries. Vastu Shastra is a sacred Indian architectural guidebook and Vastu for Factory, Vastu for Home. It is one of the most important Vedic texts that has huge importance in Hinduism. Somaya is a vastu consultant who helps in building factories following Vastu Shastra. This website mainly deals with its importance as well as how it can be implemented in factories for creating a peaceful environment for the production.