pühapäev, 1. märts 2009

Kes on Hull-Sweeny?

Hea meelega jätkaks lauldes: kes on Sylvia? Mis teel meid karjaseid ta võlus? jne, aga las ta jääb.

Laps kurtis eile, et mõned inimesed räägivad liiga palju.
Noh, et kui küsib mõnelt oma klassi lapselt, et kas talle meeldivad autod, siis ei vastata jah või ei vaid hakatakse pikalt laialt seletama.
Ja ta ei saagi teada. Aga küsis tõemeeli ainult asja pärast - et teada saada.

Mistõttu naersin, kui mulle tulid meelde Hull-Sweeny sõbra Wednesday sõnad:

"Tänapäeval räägitakse liiga palju. Rääk, rääk, rääk. Siin riigis saaksid kõik omavahel palju paremini läbi, kui inimesed vaikides kannatama õpiksid."

A mõlemaid tüüpe näeb Neil Gaimani rmt-s Ameerika jumalad.

1 kommentaar:

andry ütles ...

tpslt

1 mu lemmikumaid raamatuid muide, aga noh, mu sõber skleroos, mu sõber skleroos

et mis ma tahtsingi öelda?