reede, 22. september 2017

Kahju on mul...

... teist, minu kodukopli kased!

See laul tuli meelde, kui täna ühest talust minema sõitsin ja suur must karvane koer niutsus väravas nagu titt. Paar tundi varem ei saanud aiastki sisse, sest ta oli nii võimatult tige, urises ja lõrises ning laksutas hambaid.

Kuna käisin just hiljuti ka üht teist lugu tegemas, siis on veidi hell olemine.

See, kui üksildased inimesed on, sellega ma ikka ei harju. Elavad muidugi oma suurte või väikeste peredega siin ja seal ja viga pole midagi. Puudu on ainult see hetk, kus keegi tuleks ja oleks huvitatud, kuulaks suure põnevusega ka segast juttu ning ei annaks sealjuures hinnanguid. Noh ja siis on see inimene muidugi ajakirjanik, kes pärast peab loo kirjutama nii, et need inimesed, kes ennast üle pika aja avasid, kohemaid traumat ei saaks.

Ilmselt mu lood oleks palju loetavamad, kui kirjutaks köögipoole ka ära. Aga vaat ei kirjuta, kuigi kiusatus on suur. Nii-et küsige mu käest selle kohta, kuidas ma Kagu-Eestis käisin ja ma omavahel räägin mõned asjad, eks ole.

Selle tänase perega läks nii, et nad ilmselgelt tahtsid mind külla, aga kartsid, et kas kõik on nii korras, et... No nende meelest ei olnud ja mul oli kahju, et inimesed endale mõttetult stressi tekitavad.

Lõppes ikka nii, et rippusid kaelas ja palusid, et tule tagasi, tule niisama küll, tule ja jää ööseks, saame rääkida ... ja koer ka niutsus, kui nägi, et ära lähen.

Ma kahjuks ei saa juurde võtta neid enam, kelle juures külas käia, ei jõua kuidagi neidki läbi käia, kes praegu helistavad ja hädaldavad, et miks ma läbi ei astu/sünnipäevale ei tule/mida tahes muud ei tee.

Aga lõbusama poole pealt. Laps läks koori laulma. Sest siis võib kontrolltöö ajal konspekti kasutada. Vahemeri väidab, et ta laulab korralikult, mina ei oska seda hinnata, sest ei pea viisi ja laps ei laula ka kodus. Igatahes proovid käivad täie rauaga ja ta saabub pidevalt väga väsinult, sest laulmine on äärmiselt raske. Ta on bass. Harjutatud on praeguseks üht sellist laulu, kus on sõnad "Paula" ja "poisipea" ja veel midagi, kus on "kodutee". Ootan elevusega mingit sündmust, kus need palad kõlaks!

Esialgu lisan ennemainitud laulu:







1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

"Paula, sul on poisipea" kõige kuulsamas esituses (Ants Eskola): https://www.youtube.com/watch?v=LsoHBVqoAjs