reede, 10. jaanuar 2014

Edeneb

Ma küsin veel: mis trend see on praeguse aja juukusritel, et nad 10 minutit lõikavad väga ettevaatlikult ja siis 20 minutit föönitavad ja geelitavad?



Geeli pesen ma maha, lõikus loeb!
Käisin salongis, mis oli akendele kleepinud lõvid ja kroonid ja kirja Royal.
"Ma tulen linna koolitusele, küll ma ära lõikan," hõiskas üks maajuuksur, kellega see jutuks tuli. Ma usun, et seda ta tõesti ka teeks ning geeliga ei jamaks üldse.

Tegelikult ta võttis ühendust, et tänada - nende pere oli pildiga lehes ja ta ütles, et nad olid nii õnnelikud ja tähtsad, eriti need, kes polnud varem lehte saanud. Ja et nii hea oli ennast vaadata!
Vat see suhtumine on tore! Ei ole vaja inimesi veenda ega lunida - kõik on kohe mauhti valmis pildil särama ja säravad ka. Vahe on selles, et neil, kes on selleks valmis, on suurem võimalus pilti enda kasuks pöörata ehk seal hea välja näha. Kui kellelgi samalaadne olukord tekib, siis ma tungivalt soovitan fotograafiga koostööd teha ja kui on, siis võib alati ideid pakkuda.

Olen kohanud palju neid, kes ütlevad, et ah misasja, milleks mina ja ma ei taha ja ma ei jää pildil hea. Kui olla aus, siis mina isegi ei vaata neid pilte, mis on minust tehtud, kui ma just ei pea. Seega näevad asjatult vaeva kõik need, kes mulle saadavad toredaid fotosid, kus ma peal olen. Aga ma ei keeldu, kui asi nii kaugel ega tee tsirkust, reeglina tehakse pilt nagunii. Kui ma olen sellega nõus, siis saab seda protsessi suunata.

Viimati oli meil närvis noor naine, kes paanitses oma ülekilode pärast. Asjata. Fotograaf paigutas ta niimoodi pildile, et jaga või FBs - imekaunis! Ma olen kindel, et peale seda kogemust astub ta edaspidi kaamera ette täiesti uue enesekindlusega. Seega - saage üle oma hirmust ja särage nagu päike!

Aga see selleks. Tahtsin öelda, et mu pass peaks tulema kaks päeva enne lendu. Olen väga vähestele rääkinud sellest reisiplaanist, kuid saanud ohtralt nõuandeid, linke ja soovitusi. Üks parimaid neist puudutas kaasaostetavaid maiustusi - odav ja kerge rebasheina tahvel mingite seemnete ja ilmselt siis suhkrusiirupiga. Panin nimekirja.





Kommentaare ei ole: