kolmapäev, 26. detsember 2012

Toit

Hani. Punkt jõuludele.

Tegelikult see polnudki nii õudne, sest Vend tuli ka. Nimelt kutsusid mind enda juurde hane sööma maainimesed, keda olen kord varem kohanud.

Nad helistasid ja käisid nii intensiivselt peale, et mul polnud lõpuks enam jaksu keelduda. Nii me siis sõitsime selle hane pärast maha edasi-tagasi 250km ja kulutasime mu vaba päeva, mis oli määratud raamatukuhjal tukkumisele.

Kes imestab, seda pole maainimesed kunagi luninud, palunud, veennud ja anunud.
Nad on toredad, aga rohkem see neil läbi ei lähe ka. Oh seda Eestit küll ja eestlasi selle peal! Ja hanesid.

Täna käisin kontoris, seal olid mõned inimesed, kes üldiselt tegid üsna reipalt tööd ja arvasid, et ju aitab nüüd neist pühadest ka.
Jama küll, sest mina olen alles praegu nii kaugel, et võiks puhkama asuda.



Kommentaare ei ole: