esmaspäev, 2. jaanuar 2012

Tavaline inimene

Käisin täna (ikka töö asjus) rääkimas tavalise inimesega.
Tavaline inimene on väga sisse võetud mingit oma liiki loodusravist ja ühel hetkel arenes tema fotograafi vahel järgnev vestlus:

Tavaline inimene: Ja muidugi searasva-saialille salv on väga hea! Kuumutad searasva peaaegu keema koos saialilledega ja ongi valmis! Oi, ma olen sellega aastaid kõiksugu põletikke ravinud! (isiklikumat sorti kirjeldus ühest põletikust)
Fotograaf: Kas ta psoriaasi ka ravib?
Tavaline inimene: No ma ei hakka siin riideid ära võtma, aga mul on muidu psoriaasi diganoos ka, võiksin näidata, et ühtegi punast laiku pole!
Fotograaf: Mul on psoriaas peas. Korra proovisin kitserasva, pärast haisesin nagu vana sokk! Ei aidanud kah.
Tavaline inimene: (Ajab pea viltu, kõõritab fotograafi) No ma nii vihje korras võin öelda, et olemas on ka uriiniteraapia...

Mina: (Kujutlusvõime võidab, vajun naerust luksudes märkmiku kohale looka.)

1 kommentaar:

KH ütles ...

Uue aasta alguseks sain ka endale su loost justkui hea impulsi vähemaks virisemiseks. Imerohi kukeseentest oli ka väga uuenduslik! Muu maailm oma oliividega on juba eilne lumi :)