esmaspäev, 12. detsember 2011

Mõtlesin, et eilne tõrges vanamees oli vanadusest pisut imelik ja uurisin selles suunas tausta.
Ei, vastupidi, vanusega ta on palju rohkem suhtlema hakanud, teatas allikas hoopis.

Siis ma jäin päris nõutuks.

Läksin pärast tööd igatahes apteeki ja ostsin käsimüügist parimad saadaolevad und soodustavad tabletid. Ma loodan, et see aitab.
On kohutavalt ebameeldiv, kui hakkad just magama jääma ja siis bumm ujub ajju mingi salakaval mõte, pea läheb selgeks ja mõistad - nyyd on paar tundi une poolest hooletu. Või siis teed silmad lahti, kell on kolm öösel, und pole ja passid nagu tobe.
Täna üks kolleeg vaatas mind ahastusega silmis ja teatas: isegi öösel ärkan üles ja mõtlen ja muretsen, mis nendest lugudest saab!

Sain aru, et ma pole oma unetuses üksi.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mnjaa..ka mina ei maga öösel ja mõtlen tööst. Selline kerge ärevushäire - süda lööb kiiresti, külm higi jne. Ehk peaksid tegema palderjanijuure teed (müüakse apteegis). Üsna jälk, aga pea teeb väga uimaseks.
Ajakirjanik

Anonüümne ütles ...

Kõigis käsimyygi asjades paistis olevat palderjan yks koostisosa, see ei ole ka minu lemmik. Tabletid ei aidanud ka kahjuks. Vaatan seda tee-asja.

Rannapiiga ütles ...

Tuttav tunne. Ükski käsimüügiravim mind ei aidanud, sõin teisi kohe hoolega ja igat sorti. Raha kulus roppu moodi, kahtlustan, et kohaliku aleviku apteek minu palga peal elaski. Muud ei osanud teha, kui istusin üleval ja lugesin. Vahel hommikuni. Kassid vaatasid hämmeldunud näoga, jumal teab, mida nad mõtlesid. Mõne nädala pidasin niiviisi vastu, siis läks närviline olukord vähe vähemnärviliseks ja lõpuks tuli uni ka.