laupäev, 1. mai 2010

Kole talgupäev

BNS:
Järvamaal hukkus liiklusõnnetuses rattur

TALLINN, 1. mai, BNS - Järvamaal Imavere vallas hukkus reede õhtul juhtunud liiklusõnnetuses rattur, teatas siseministeerium.

Ministeeriumi täpsustuse kohaselt leidis õnnetus aset Eistvere külas, kus 31-aastase Koidu juhitud sõiduauto BMW põrkas kokku jalgratturiga.

Raskelt vigastatud 19-aastane Marie-Helene toimetati Tartu ülikooli kliinikumi, kus ta kella 22.20 ajal suri.

See oli eile.
Täna oleks Marie-Helene pidanud juhtima kodukohas talguid. See on nii kurb.
Ma tunnen Marie ema ja peret. Marie ise on olnud mitme mu loo juures pildil, ta oli lahke, naeratav ja töökas.
Üldse mitte selline, kes peaks oma kodutalu juures auto alla jääma ja surema ainsagi terve kohata kehas.

Mina läksin täna talgupäevale Naissaarele, kust press pidi kella 15ks mandrile tagasi pääsema. Nad olid muutnud päevaplaani, pressist oli kõigil savi ja mingit reisi ei tehtud.
Mobiil sai tühjaks ja selleks, et üldse saarel midagi näha, pidin suruma ennast supiautosse.
Ma olin nii tüdinenud. Talguliseld olid rõõmsad.
Ühel hetkel sai lõputu supiring siiski otsa ja ma istusin mingi varju alla. Vaatasin noori inimesi, kes jalutasid siia ja kõndisid sinna ning kogu maailma kurbus jõudis mulle järele.
Mul on nii kahju Mariest, kahju tema emast, perest ja sõpradest.

Eile, kui ma juhtunust kuulsin, süütasin küünla. See oli lilledega oranž pikk küünal, milliseid ma kunagi varem näinud pole. Leidsin selle oma kileka taskust, sinna oli küünla pannud Vahemeri, kes leidis selle mere äärest.

Küünal põles üsna ruttu ära, hommikuks ei olnud sellest midagi järel.
Peale mälestuse. Need ei põle.

Kommentaare ei ole: