kolmapäev, 24. märts 2010

Kiire on

Asi on selles, et ülemus sõitis Norra talve pikendama ja püüan kramplikult meeles hoida neid väheseidki asju, mis mul paluti ta äraolekul teha.

Kuna kalendrisse kirjutatud asju loen alati hiljem, siis on mul kerge stress kartusest asjad lihtsalt ära unustada.

"Kui ta tagasi tuleb, siis viskume põrandale ja nutame ja soovime, et ta enam kunagi ära ei läheks," pakkus toanaaber, kes meeleheitlikult püüdis tõlkida soome keelset uudist, et seal läheb soojaks juunis, genereerida samal ajal aialugusid ning taltsutada tööle kaasa võetud last, kes ei saanud taanduva nohuga veel lasteaeda minna.

Lapse lemmiktegevus oli liduda koridori ja hõikuda sealt heleda häälega anuvalt: emmmmeee! emmmmeeeee! EMMMMMMMMEEEEEEE!

Mõne aja pärast tuli juurde minu koolivaheajal laps, kes saabus üksi trammiga Kosmosest ja oli enda üle kaunis uhke.

Ta tunnistus oli muuseas hea. Matemaatika, muusika ja veel midagi viied, eesti keel, inglise keel ja loodusõpetus neljad ja muudes ainetes hindeid seekord välja ei pandud.

Õnneks on ta ka sellest east väljas, et mööda koridore huikuda. Ta võttis väärikalt oma kakao ja vaatas multikaid. Ometi kord sellest telekast ka midagi kasu toimetuses.

Praegu tundus mulle juba mõnda aega, et ta räägib ja räägib omaette. Õnneks on see siiski hoopis naabripoiss, kellega nad läbi seina viimast infot vahetavad.

Koolivaheajast veel nii palju, et mingit väsimust õpilane ei ilmuta ning tõuseb igal hommikul kl 6.30 ehk tunduvalt varem, kui tööle tõttav ema.

Minu ajal magasid lapsed vaheaegadel poole päevani ja öösiti lugesid nad raamatuid.

2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Aga võibolla on lastele suveajale üleminek kuidagi sisse programmeeritud.
Kuigi mu poiss on küll märkimisväärselt noorem, olen harjunud teda hommikuti kell pool kaheksa sõna otseses mõttes voodist välja peksma. Aga nüüd on ta viimasel nädalal igal õhtul kell pool üheksa teatanud, et tema läheb nüüd magama ja hommikul enne seitset passib telekast juba multikaid. Kui ta samamoodi jätkab peaks suveajaks jälle kõik kenasti paika loksuma :)

Anonüümne ütles ...

Võib-olla on tõesti lastes veel rikkumatu bioloogiline kell, mis annab märku, et päike on tõusnud ja aeg on karjaga väljale minna. Näis, mis peale kella keeramist saab.

Mererohi