esmaspäev, 13. oktoober 2008

vestlus koolilapsega

1.
Tema: Arvutil tuli üks asi ekraani peale!
Mina: Kas selline väike ruuduke?
Tema: Ei...see on ristkülik!

2.
Mina (valuliselt arsti poolt soovitatud seljaharjutust tehes): Ehk peaks rohkem võimlema...
Tema (asjalikult): Miks?
Mina: Noh hakkan võimlema, lähen paiduvaks ja viskan nii palju hundirattaid järjest, et sul ei jää muud, kui suu ammuli vahtida!
Tema: Aga ma olen sind juba ükskord suu ammuli vahtinud!
Mina (ehmunult ja võimalikke variante peast läbi lastes): Millal?
Tema: Siis, kui oli talv ja sa mulle lumepalli otse suhu viskasid. Siis ei jäänud mul muud üle.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ma ei mäleta, kas ma olen sulle juba öelnud, aga igatahes on sul õnnestunud omale kasvatada üks maailma geniaalsematest lastest.

Tervitused!