teisipäev, 10. juuni 2008

punk


Käisin punklaulupeol.
Hiljem olen teada saanud, et suur osa mu kenasid sõpru oli ka seal ja ma ei kohanud neist ühtegi ei mäenõlval ega lavaaugus.
Ju siis oli rahvast ikka tõesti väga palju või ei tundnud me punkivate sõpradega üksteist lihtsalt ära.
Ma ei hakka sellest peost rohkem rääkima, kes käis, see teab isegi, kes ei käinud ... noh sel jääb vaid pöidlaid hoides loota, et tehakse tulevikus veel kasvõi üks säärane.
Aga ühest asjast ma pean rääkima ikka.
Tegin seal lava ees pilti nagu paljud teised ja siis tuli minu juurde väike dressipluusiga naine, sakutas käisest ja ütles väääga kenasti ja tasaselt: Vabandage, kas te saaksite pisut eemale minna, te varjate presidendil vaate ära...

Hetk hiljem koliti kogu VIPrida paremale ära.

1 kommentaar:

Helen ütles ...

Ja president ka oli kohal? kas ka vana pungisõber nagu sinagi? teismelisena oli sul päris äge pungisoeng..