esmaspäev, 12. mai 2008



Nagu näete, militaarses rõivas mehed ümbruses hakkavad saama tavaliseks. Fotol näete üht neist tegemas kunstvõtteid tänasest rabajalutuskäigust.
Aga sõpradel oli ka mure - minu juurde sisse astudes ei pärinud nad esmalt mitte mu käekäigu kohta vaid tahtsid teada: mis juhtus Tarmo Leinatammega ja miks sõidab tema asemel eurolaulma Luhats???
Nemad olid näinud SLÕhtulehe reklaami külapoes ja seal oli just nii kirjas.
Heheee. Nalja teeb mulle asi seepärast, et ühele neist ei suutnud ma mõne päeva eest selgitada, miks ikkagi ei ole see minu meelest hea, kui ajakirjandus faktide asemel püüab lüüa põnevusega.
Mõtlesin korraks isegi öelda, et stilist nõudis Leinatammelt juuste mahaajamist ning kui ta sellega nõus polnud, võeti esimene sobiv telemajast, aga jätsin selle tegemata, sest militaarhärrad olid lubanud maitsvaid seeni ja moosi.
Muuseas, metsas on kullerkupud valmis.

Kommentaare ei ole: