esmaspäev, 28. aprill 2008

Tahate jälle intervjuud või

Pikad lood on viimasel ajal kaelas nagu mingi veskikivi. Mul pooleli kaitseväe oma praegu, tahaks natuke ümbert teha ja lisada detaile, aga no millal. Vastik tunne on, kui asjad lähvad pooltoorelt trükki, eriti kui see juhtub aja ja energia puudusel. Ise ka näen, et lugu tahaks värskemat vaatenurka, aga ei ole selleks lihtsalt aega ega jõudu.
Homme lähen turuvarblastega kive korjama ja siloauku puhastama. Kui see agronoom mu häält kuulis, siis ta küsis, et kas tahan jälle intervjuud. Lõpuks tuli mulle meelde, et suhtlesin temaga eelmisel nädalal ja ta andis mulle oma ülemuse numbri. Ei oleks osanud ise seda intervjuuks küll nimetada.
Mul pole aega selleks kivijandiks tegelt, mul on vaja Karliga minna hoopis tema tervisetõendi jaoks vereproovi andma, aga varblased alustavad juba 8.15 ja see tähendab, et analüüsi ära teha hommikul lapsega ei jõua kuidagi. Mõtlen, et oleks pidanud selle lõbusa loo sinnapaika jätma, korjaku neid kive siis kes tahab.
Ma olen elav tõestus, et Darwini teooria evolutsioonist ei ole õige - kui see toimiks, siis oleks meil Ajakirjanikuga viimase aasta jooksul pidanud hakkama arenema lisapaar käsi lugude trükkimiseks ja mingi kolmas kõrv telefonile vastamiseks.
Kirjutan seda kõike sumedalt soojas aias, eemalt kostab saeveski müdin, naabrid kuulavad Elmarit ja just äsja vajus minu all kokku aiapingi seljatugi.
Mul on olnud paremaid päevi.

5 kommentaari:

andry ütles ...

Ehee. Et siis agrinoom ytles kellegi numbri ja pidas seda intervjuuks.

No ma siis kirjutasin sulle artikli ja olemusloo siin korraga.

Tahad repliiki ka?
OK.

Vahet pole on need päevad head vööööi halvad.
Hea, et nad meile antud on.

Jee jee jee

Kuula skad kövasti, kui miski ära viskab.

Ajakirjanik ütles ...

Hmm...kolmas käsi...jah, seda vist oleks vaja küll. Ja ühte lisa pead ka. Aga üldiselt ma mõtlen, kui töö ikka väga väsitav on, siis võib alati minna ametnikuks. Saab suhelda ja käia toredatel üritustel, kus ei pea inimesi piinama intervjuudega, ja selleks kõigeks on AEGA, saab öelda vähegi keerulisema teema kohta, et ma ei saa sellest aru ja ma ei tee seda. ja tööajast saab teha palju vahvaid asju. Ma arvan, et kui Darwini teooria kehtiks, siis poleks ametnikel enam käsi, oleks tilluke pea, oleks pikad-pikad jalad, millega silgata mööda seltskonna üritusi ja koosolekuid.

Ajakirjanik ütles ...

ja just äsja kakas lind mulle jope peale.

Anonüümne ütles ...

Ma kuulan hoopis Angelique Kidjo laulmist, temas on päikest.
Ametnikuks oleks tõesti tore hakata. Aastaplaan: koguda oma valdkonna kohta andmeid. Aastalõpp: visata see kasutu praht ära ja uuel aastal alustada uute andmete kogumist ... jaah, tööd on tõesti palju.

Mererohi

andry ütles ...

ei jah, raskelt tore oleks amt nikk olla
nii kuradi igav, et sured kahe päevaga välja, siis tuleb uus amet nikk su kohale välja surema

ehkki, nende seas on ikka täitsa tegijaid ka