teisipäev, 12. märts 2013

Olen teinud kõvasti tööd ja seepärast ei saagi siia midagi kirjutada. Avaliku blogi miinused, mis teha. Aga ühest asjast saan rääkida küll, see oli tegelikult tore. Helistasin tuntud teadlasele, kes oligi kohe nõus vestlema, tahtis ainult algdokumente näha. "Te saatke need postiga," juhendas ta. "Postiga," jahmusin mina. "Pange kohe posti, homseks on kohal, lõunaks annan kommentaari," lubas ta. Saatsin paberid siiski ära meie Tartu inimesega, aga jäin mõtlema, et tõesti, see oleks toiminud. Ma olen lihtsalt postist võõrdunud. Antud juhul kadusid nagu mutiauku kolm kirja, mille saatsin kaasaegsetele teadlastele meilile, nad lihtsalt eirasid neid, kuigi ma tean, et nad loevad meili küll. Ebamugav teema, mis teha. Ärgu siis pärast nutku, et neilt ei küsitud.

1 kommentaar:

Vend ütles ...

Tead. Ma arvan, et teised teadlased lihtsalt prindivad kirjad enne lugemist välja. Võibolla polnud neil parasjagu lihtsalt sobivaid üliõpilaste töid, mille teisele lehepoolele oleks saanud sinu kirjad välja trükkida?