pühapäev, 10. aprill 2011

Käisin vaatamas "Naine kütab sauna" Maarjamäel, kus olid kohal ka Ita Ever ja Arvo Kruusement.
Mulle alati nii meeldib, kuidas näitlejad on alati valmis autogramme andma! Everil oli spets pastakas ka kotis.
"Olen sellega juba sisse kukkunud!" teatas ta kotis tuhlates, kuigi ma ütlesin, et mul on endal ka pastakas.
"Ahaaa, KUS???" üürgas ta, kui ütlesin, et mu ema käib ta Hiiumaa maja lähedal võserikus vaarikaid korjamas. Hääl tal tõesti kannab.
Ja ta tundis ka mulle tõsiselt kaasa, kui rääkisin, kuidas ma "Augustikuud" teise rõdu viimasest reast vaatamas käisin.
Aga see polnud tema süü, teda oli väga hästi ka sinna kuulda ja kui ma teiseks vaatuseks esiritta olin läinud (rõdult nägin vaba kohta), siis nägin kõik korralikult ju ära ka.
Oi, mulle meeldib see Ita Ever!
Väga meeldib!

Kommentaare ei ole: