laupäev, 13. detsember 2008

Jaa, ma ikka värvin veel

Sinipunane sein on enamvähem valmis. Nüüd paistavad muud tegemist tahtvad asjad veel rohkem välja. Ma arvan, et ma radikad jätan teiseks korraks. Kui suudan neile mingi värvi valida välja. Oh.
Põrand siis veel.

3 kommentaari:

andry ütles ...

Milliste riikide lipud on sinipunased. Oi neid on palju.

Põranda värvimise puhul on kohtusulik alustada ukse juurest ja liikuda nurga suunas.

mererohi ütles ...

Näh,põrandavärvimine peatus homseni, sest olin unustanud rulli korralikult puhastada ja see kuivas ühelt poolt kangeks nagu mõni kuiv asi.
Põrand, muuseas, on ooker. Katsu leida siis lipp ookerkolase, tomatpunase ja tinsiniste värvidega, see peaks võimalusi ahendama.

andry ütles ...

see pole üldse nii keeruline.

See ju Kurrunurruvutisaare monarhistliku vabariigi lipp, kas sa seda ei tea, long live to Her Majesti Peppi Longstock, kes iial suureks ei saa.

Muide, eile just üks hea sõber rääkis mulle (hetkel 35 aastane multifilmide rezhissöör), et tema neelas omal ajal kindlas usus herne alla, et mitte suureks saada.

Mul on kohe karvane tunne, et sul sama hernes kõhus.