teisipäev, 1. jaanuar 2008

Ja lõpuks algas uus aasta (lisatud luuletus)

Pärast paratamatut ajakulgu algas uus aasta nagu see ikka iga kord juhtub. Ja ma ütlen, et see minu rakett oleks tulnud ikkagi panna pudelisse, mitte maasse suruda, siis ta poleks otse aeda plahvatanud!

Aga praegu parimad soovid uueks aastaks kõigile kenadele inimestele ja suur tänu neile, kes tegid mulle ühe teatud korduva sündmuse puhul suurepäraseid kinke!

Tervitused ka tünnisauna salaseltsile, sest ka see, kuidas ma esimese tunni uuest aastast tünnis veetsin, pea soojendava presendi all, jääb meelde. Oli tore!

Minu suurim ja ainus uusaasta lubadus on, et ma ei tee enam nii palju tööd, vaid kulutan rohkem aega armsate inimeste rõõmustamiseks ja katsun üldse edaspidi rohkem mõelda ja kirjutada suurepäraseid küpseid ja imetabaseid uudiseid rahvamajadest, detailplaneeringutest ja lastelaagritest.

Uue aasta puhul panen siia üles ühe oma vähestest luuletustest, ma loodan, et see rõõmustab teid ja - head uut aastat, sõbrad!



Luuletus:



Vahel voolab mu soontesse meretuul

Ja juuksed mu peas on rasked mõtteist

Mu juured on siis sügaval maas

Lambad söövad mul peost ja

Ma kasvatan mõtteid, mis on tumedad

Ning vürtsised nagu

Marjad kadakatel

Igalühel sees väike kõva tuum

Küll näete

Need jäävad

Teile hammaste vahele

Kinni

Kommentaare ei ole: