reede, 11. jaanuar 2008

Õhtune tsitaat

Ma kandsin oma kadunud isa mantlit ja see oli mulle suur. Püksid olid mulle liiga pikad ja mansetid ulatusid üle kingade. Tegelikult oli nii isegi parem, sest mul olid eri värvi sokid jalas ja kingad kah lääpa tallatud. Juuksureid ma vihkasin ja nii lõikasin ma ise oma juukseid, kui seda ei teinud mõni naine. Mulle ei meeldinud habet ajada, aga pikk habe ei istunud mulle kah , nii kärpisin ma oma habet paari-kolme nädala takka kääridega ise. Nägemine oli mul vilets, aga mulle ei meeldinud prille kanda, kasutasin prille ainult lugemisel. Hambad olid mul omad, aga ega neid eriti palju järel polnud. Mu nina ja nägu olid joomisest punased ja mu silmad ei kannatanud eredat valgust, sellepärast kissitasin pidevalt silmi. Mind kiputi igal pool kaabakaks pidama.

Kommentaare ei ole: